İllerdeki Reklam

İllerdeki Reklam

Ve işde illerdeki reklamlar ve türkiyenin bir çok şehirlerinden kasabalarından illerinden sehirlerinden reklam ve istanbul seyyar lokmacı veya istanbul lokmacı gibi konuları ele alan reklam çalışmaları gibi mesala bir başa şehre gecelim ankara lokmacı ve ankara seyyar lokmacı gibi reklam ilçeleri beldeleri reklam çalışması veya bursa lokmacı ve bursa seyyar lokmacı gibi konular ele alan reklam çalışmaları varıdr. Aynı zamanda izmit lokmacı ve izmit seyyar lokmacı gibi konular olarak sizlere geliyor ve sakarya lokmacı ve sakarya seyyar lokmacı olarakta karşımıza çıkıyor veya düzce lokmacı ve düzce seyyar lokmacı olarak görebiliriz. Aynı zamanda biz bu durumları reklam durumlarını gözden gecirmek için çalısıyoruz yada şöyle diyebiliriz izmir lokmacı ve izmir seyyar lokmacı gibi kelimeleri de gözden geciriyoruz şu an çayımıda içtim ne çayı içtiniz diye soracak olursanız bitki çayı içtim içine biraz şeker yerine tuz attım sizde öyle yapın iyi geliyor kışın üşümessiniz tuz kan akısını hızlandırır yani iyi olursunuz yani az ama çok değil az tuz atın şeker yerine iyi gelir yani bende yaptım güzel oluyor sizde deneyin yani şimdi bitki çayını tuz ile içmek olurmu derseniz olur yani neden olmasın. 🙂 evet bende şu an telefona bakıyorum seyyar lokmacı olarak hayır lokmasını reklam çalışamalarını ince işleyerek sık dokuyarak yapıyorum bakalım güzel sonuclar bizim olacaktır Allahın izni ile diyelim herkese bol müşteriler hayır işler olsun!!

İstanbul Lokmacı Hayır Lokması Fiyatları ❣️ 👑 🌟 ✨

lokma
lokma