Reklam Günleri

Reklam Günleri

Evet yine sabah oldu ve ben yine yazıyorum sizlere burada hayırlı sabahlar olmasını istiyorum işimiz gücümüz rast gelsin arkadaslar istanbul lokmacıistanbul seyyar lokmacı kelimeleri googlede lokma işi yapanların bu kelimele çalıştıgını herkes biliyordur ama şu fark var anahtar kelimelerdeki hayır lokması kelimesini unutmamak lazım istanbul lokmacı veya istanbul seyyar lokmacı veya istanbul hayır lokması yada lokmacı yada seyyar lokmacı gibi anahtar kelimeleri de anlamak gerekiyor ve takip etmek gerekiyor tabi işimiz okadar çok yogun oluyorki bazen hangi birisini takip edecegini insan bilemiyor değilmi bu günleri unutmamak lazım yani not almak lazım şimdi masamın üzerindeki kahvemi içtim sabahları çok seviyorum sabahları erken saatlerde sabah namazından sonra evinizin balkonuna çıkarsanız o ertemiz havayı soluya bilirsiniz. Tabi ben boluda kaldıgım günlerde o tertemiz havayı içime çekerken şifa oldugunu ve şifanında ALLAH tan geldini biliyorum aslında hiç bişi bimiyorum kimse bilmiyor herkes bir şeyler bildiğini sanıyor hayır öyle sadece sadece Allah bilir biz bilmeyiz. Aynı durumlar ankara için geçerli olabilirmi ankara seyyar lokmacıankara lokmacıankara hayır lokmasıseyyar lokmacılokmacı gibi kelimelere ankara içinde konuşmak gerekiyor her nedense ankarada googlede yukarda olanlar nedense lokma fiyatlarını yüksek tutuyorlar nedenki artık bu insanlar paraya doymuşlarmı yoksa daha çok para kazanma hırsından dolayımı nasıl olsa ben üstteyim fiyatları ben belirlerim mi diyorlar hayır öyle değil insan kazandıgını sanır ama başka yerlerden misli misli verir bununda farkında olmaz çünkü bir hak vardır bir yol vardır bir anlayış vardır ama insan hep aç gözlülük yapıyor hep ver ver ver ver diyor. Tabi bu hepsi için gecerli değil bu googlede yukarda olanların içinde gerçek insanlarda vardır ben bizzat aradım biliyorum adam gerçekten fiyatı ne ise onu diyor hiç bir art niyet kötü niyet olmadan bunu yapıyor maşa Allah adam ne kadar güzel düşünüyor kötü niyetsiz insanların taleplerini gerçekten hakkı ile karsılamak için yapıyor ne güzel adamlarda var Allahın güzel kullarıda var. Bursaya gecelim bursadaki yeşil alanlar güzel Allahın sanatı ne kadar güzel yeşil yeşil yaratmış maşa Allah bursa seyyar lokmacıbursa lokmacıbursa hayır lokmasıseyyar lokmacılokmacı gibi bursanında insanları çalışmasını seven insanlar sanayi yönünde işine bağlı insanlar burasadanda arkadaslarım var iş yaptıgım insanlarda var lok işi yapan insanlarıda tanıyorum adamlar gerçekten işlerini severek yapıyorlar ve samimiler bu beni mutlu ediyor düzgün insanlarla çalışma gerçekten güzel adam işini yapyıor. Sakarya yada da tanıdıgım insanlar var bu insanlarda işlerini güzel yapıyorlar sakarya lokmacısakarya seyyar lokmacısakarya hayır lokmasıseyyar lokmacılokmacı sakaryada bu kelimelerde arama yaptıgınızda bizi görebilirsiniz google arama sıralamasındaki bu konusları incelemek gerekiyor telefonum çaldı şimdi telefonumu açıyorum ve açtım şifresini girmek gerekiyor pin kodunu gidiyoru ve açılıyor evet arkadaşlar hava yine yağmur var camdan baktıgımda geceden baslayan yağmur şimdi yerini bulutlara bıraktı havada okadar soğuk deil kış ayındayız sanki yaz havası gibi iklimler iyice iyi olur diyelim gözeül sözler diyelim mesala biz Allah için sağlıklıyız huzurluyuz mutluyuz zenginiz ve yardımlaşmasını seven insanlarız Elhamdülillahi Rabbil Alemin…!!!!

lokma
lokma