İstanbul Reklam

İstanbul Reklam

Akşam oldu havada biraz soğuk biraz sert gibi geçiyor aksam yemeğini henüz yemedim bu saatten sonrada yemem herelde istanbul lokmacı ve istanbul seyyar lokmacı için biraz yazı yazmak iyi gelir diye düşündüm en azından zamnı iyi değerlendirmiş olurum diye düşünüyorum yarında aslında yazıların yazılması gerekiyor biraz bi yardımcı bulsam iyi olur diye düşünüyorum nasıl yaparım ki düşünüyorum istanbul lokmacı olarakda yazabilirim istanbul seyyar olkmacı olarakta yazabilirim aslında ankara içinde bu yazıları yazmak gerekiyor ankara seyyar lokmacı ve ankara lokmacı olarakta bunların girilmesi gerekiyor ne kadarda az olsa bu konulara eş değer bir tarz içinde olması yada bir düzen içinde lokma tarifleri gibi olabilir yada hayır lokması biçimide olabilir mesala ankaranın sokaklarında hayır lokması için reklam afişleri yapılsada bilmem nasıl olur sizce nasıl olurdu iyi olur diye düşünüyorum acil birtane klavye almam gerekiyor 🙂 ve acil bir tane web sitesi kurmam gerekiyor acil acil acil oluyor işde bişiler derken sizlerden gelen taleplerin karşılanması ve en kaliteli bir şekilde olması ve bu konulara özen gösterilmesi gerekiyor..Bazen kendime soruyorum istanbul lokmacı ve ankara lokmacı konularına genel olarak daha çok zaman ayırmalıyım aslında ayırıyorum yani ne bileyim bir şeyler oluyor işde bende kendime soruyorum yazıları daha geniş çalplı olması için yazıyorum oluyormuki acaba merak ediyorum bu yazıyı okuyan kişi beni ararmısın en azından okdugunu bileyim diyorum 🙂 evet saat 18.45 oldu aksam oldu hergün zaman geciyor ömür bitiyor günler geciyor zaman su gibi akıyor bi bakışızki yaş baya bi aşmış bizi işde tamda burda şunu demek istiyorum ben kimim yada sen kimsin biz neyiz biz burada ne yapıyoruz nasıl yasıyoruz sorularını kendime sormak istiyorum sende sor Allah Allah Allah diyelim inş Allaha kul olabiliriz inş onun emirlerini yasaklarını yasalarını uymamız gerekiyor lütfen kuranı açın okuyun anlaya anlaya okuyun hadi başlayalım lütfen okuyun bol bol okuyun!!!!